Економічний словник
корпорація
 (англ. сorporation)   1. конкретний тип юридичної особи.
   2. професійне об’єднання, що широко практикувалося в середніх віках (корпорація кожевників, суконників, золотих справ майстрів та ін.); це природноісторичне об’єднання представників однієї професії зі своїм стилем життя, етикою, законами та ін.
   3. відтворювальне об’єднання професійної категорії керуючих. Вертикальна квазіінтеграція, покликана об’єднати процес прийняття рішень і функціонування кількох незалежних виробництв, пов’язаних загальною метою. Тому деякі об’єднання влади необхідні. Вони не обов’язково повинні спиратися на загальну власність. Достатньо нерівності у здійсненні операцій та угод між провідною та інтегруючими компаніями.
   4. сукупність осіб, об’єднаних для досягнення будь-якої мети, здійснення спільної діяльності та утворення самостійного суб’єкта права – юридичної особи. Найчастіше корпорації створюються у формі акціонерного товариства. В приватній корпорації більшість акцій належить одному власнику, сім’ї або невеликій групі акціонерів.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: корпорація


матиме такий вигляд: Що таке корпорація