Економічний словник
кон’юнктурні дослідження
(англ. сопjuncturic researches) це аналіз сформованого стану ринку, визначення тенденції до його змін, які дають можливість виробити найбільш оптимальну стратегію управління зовнішньоекономічною діяльністю.
Належне місце в к. д. відводиться вивченню і короткостроковому прогнозуванню ринкової вартості та обсягу випуску товарів, динаміки зміни виробництва на світовому ринку в основних країнах-виробниках.
Вивчається попит на нові товари і методи організації збуту, приділяється увага технічній політиці провідних фірм у сфері створення нових видів товарів, ціноутворення та їх експорту(імпорту.
(англ. сопjuncturic researches) це аналіз сформованого стану ринку, визначення тенденції до його змін, які дають можливість виробити найбільш оптимальну стратегію управління зовнішньоекономічною діяльністю.
Належне місце в к. д. відводиться вивченню і короткостроковому прогнозуванню ринкової вартості та обсягу випуску товарів, динаміки зміни виробництва на світовому ринку в основних країнах-виробниках.
Вивчається попит на нові товари і методи організації збуту, приділяється увага технічній політиці провідних фірм у сфері створення нових видів товарів, ціноутворення та їх експорту(імпорту.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: кон’юнктурні дослідження
матиме такий вигляд: Що таке кон’юнктурні дослідження
матиме такий вигляд: кон’юнктурні дослідження
матиме такий вигляд: Що таке кон’юнктурні дослідження