Економічний словник
кон’юнктурні дослідження
 (англ. сопjuncturic researches)   це аналіз сформованого стану ринку, визначення тенденції до його змін, які дають можливість виробити найбільш оптимальну стратегію управління зовнішньоекономічною діяльністю.
   Належне місце в к. д. відводиться вивченню і короткостроковому прогнозуванню ринкової вартості та обсягу випуску товарів, динаміки зміни виробництва на світовому ринку в основних країнах-виробниках.
   Вивчається попит на нові товари і методи організації збуту, приділяється увага технічній політиці провідних фірм у сфері створення нових видів товарів, ціноутворення та їх експорту(імпорту.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: кон’юнктурні дослідження


матиме такий вигляд: Що таке кон’юнктурні дослідження