Економічний словник
конкуренція
 (англ. сompetition)   1. конфліктна ситуація, що, на думку одних, може стимулювати інновації і породжувати нові ідеї, чи, як вважають інші, породжувати неефективність, втрату орієнтації й інтересу до продуктивної праці. Класичний менеджмент не дає уроків конкурентної боротьби і дозволу “конструктивних” конфліктів. Замість цього стверджується, що к. — це для конкурентів, а співробітництво — це для наших друзів. У. Демінг, відомий підприємець і знавець Японії, cтверджує, що саме принцип співробітництва лежить в основі японського “економічного дива”, тоді як конфлікт між керівниками і персоналом, покупцями і постачальниками створює лише озлобленість, неефективність, скорочує орієнтацію в перспективі. Однією з причин того, чому американці як нація втратили здатність успішно конкурувати з іншими, є ослаблення волі до співробітництва.
   2. суперництво, боротьба за досягнення кращих результатів у сфері діяльності; суперництво між товаровиробниками за більш вигідні умови виробництва, збуту товару, розширення і завоювання ринків. К. буває несумлінна, недосконала, цінова та чиста.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: конкуренція


матиме такий вигляд: Що таке конкуренція