Економічний словник
конкурентоздатність компанії
 (англ. сompetitiveness of corporation’s)   може бути виражена через п’ятирівневу ієрархію факторів [20]. На другому рівні цієї ієрархії конкурентоздатність повинна бути підкріплена трьома найважливішими факторами — здатністю до розвитку, виробничими і збутовими потужностями. На третьому рівні ієрархії конкурентоздатність визначається вибором стратегії. Стратегія конкурентної боротьби спрямована на поліпшення чи збереження позицій фірми на ринку — частки проданих фірмою товарів, байдуже – давно вироблених чи нових. Наприклад, японські суднобудівники диверсифікували виробництво, запровадивши сфери, що використовують новітню технологію. Це викликало синергетичний ефект і позначилося на посиленні конкурентоздатності в суднобудуванні, а також стабілізувало продаж. На четвертому рівні ієрархії конкурентоздатність визначається вмінням вищого керівництва компанії приймати такі рішення, що реалізують на практиці три перших фактори конкурентоздатності компанії. На п’ятому рівні — результати діяльності компанії в попередньому періоді. Тут особливо важливий прибуток компанії як джерела ресурсів боротьби за ринок. Чим більший прибуток, тим вища конкурентоздатність, і навпаки, чим вище конкурентоздатність, тим більший прибуток.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: конкурентоздатність компанії


матиме такий вигляд: Що таке конкурентоздатність компанії