Економічний словник
конгломерат
 (англ. сопglomerate)   1. одна з фірм багатогалузевого об’єднання, яку утворюють підприємства та фірми всебічної галузевої орієнтації, не пов’язані між собою технологічно, на умовах широкої автономії економічної діяльності і децентралізованого управління. До к. входять промислові підприємства, установи сфери послуг, фінансові інститути, банки, об’єднані єдиною системою фінансового контролю.
   2. тип компанії, обумовлений характером її диверсифікації. Конгломератна диверсифікованість передбачає вихід компанії в сферу діяльності, прямо не пов’язану з основною номенклатурою виробництва. На практиці найважливішим інструментом конгломератної диверсифікованості є злиття і поглинання інших компаній. У західноєвропейських країнах у 1958-1970 рр. частка конгломератних злиттів у загальній їхній кількості ставила близько 20%. У США в цей період конгломератні злиття переважали і становили 70% від усіх. Керівництво багатьох фірм процвітало на базі побудови конгломератів, обходячись без взаємозв’язку різних сфер своєї діяльності. Яскравий приклад — фірма “ІТТ” під керівництвом президента Джиніна. Він очолив відому телефонну компанію і за чверть століття зробив з неї широкодиверсифікаційний конгломерат, до складу якого входять такі види діяльності, як телефонний зв’язок, космічний зв’язок, споживчі товари, готельна справа, прокат автомобілів, страхування. Прибутки на акцію були доведені до 15% річних і утримувалися на цьому рівні близько 15 років.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: конгломерат


матиме такий вигляд: Що таке конгломерат