Економічний словник
конверсія
 (англ. сопversion)   1. обмін акцій або облігацій одного типу на цінні папери іншого типу, що імітовані однією й тією ж компанією.
   2. політичний, економічний і технічний процес забезпечення упорядкованого переведення економічних ресурсів, що використовується в даний час у військових цілях, на альтернативні цивільні потреби. Конверсія військового виробництва має місце навіть в умовах росту військових витрат і збільшення обсягу військового виробництва (наприклад, у випадку структурних зрушень). За останні п’ять років 80 тис. американських компаній припинили виробництво військової продукції або не витримали конкуренції, або переорієнтувались на розробку і виробництво цивільної продукції. Фірми, що переходять на виробництво цивільної продукції, прагнуть використовувати свій досвід, розробляють і виготовляють подібну в призначенні і технології продукцію. Так, наприклад, оглядові радіотелекомунікаційні станції розробляються для систем управління цивільним авіарухом, апаратура розпізнавання образів — для медицини і криміналістики. Компанії — підрядники Міністерства оборони розробляють і виготовляють наземне устаткування для запуску комерційних супутників зв’язку, устаткування для сортування пошти, АСУ продажу авіаційних квитків.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: конверсія


матиме такий вигляд: Що таке конверсія