Економічний словник
дублювання{ (паралелізм)
 (англ. duplication)   є реалізацією стратегії культивування внутріфірмової конкуренції. Воно може належати до різних технологій, націлених на розв’зання подібних виробничих завдань, до подібної спеціалізації різних відділень, до продуктів, що випускаються різними відділеннями, а також до проектів НІОКР. Так, наприклад, фірма “Діджитал еквіпмент корпорейшен” надає своїм керуючим відділеннями й агентам по збуту право включати в асортимент продукції взаємно конкуруючі в масштабах фірми вироби.
   Усвідомлено переплачуючи на дублюванні (причому ця переплата піддається виміру), фірма за рахунок розвитку внутрішньої конкуренції отримує доходи значно вищі за середні.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: дублювання{ (паралелізм)


матиме такий вигляд: Що таке дублювання{ (паралелізм)