Економічний словник
			
			
			
			дослідження ринку
                        
(англ. market research) 1. елемент маркетингового дослідження, до складу якого входять визначення розміру та характеру ринку, розрахунок реальної і потенційної ємності ринку, аналіз факторів, що впливають на розвиток ринку; визначення ступеня насиченості ринку товарами та ін.
2. сегментація ринку і визначення типу споживачів за основними характеристиками: вік, стать, прибуток, соціальний стан, місце проживання та ін.
3. вивчення потужності торгово-збутової мережі, яка обслуговує даний ринок: наявність роздрібних і оптових торгових підприємств, забезпеченість торговельними, складськими і допоміжними приміщеннями тощо.
			
		
				(англ. market research) 1. елемент маркетингового дослідження, до складу якого входять визначення розміру та характеру ринку, розрахунок реальної і потенційної ємності ринку, аналіз факторів, що впливають на розвиток ринку; визначення ступеня насиченості ринку товарами та ін.
2. сегментація ринку і визначення типу споживачів за основними характеристиками: вік, стать, прибуток, соціальний стан, місце проживання та ін.
3. вивчення потужності торгово-збутової мережі, яка обслуговує даний ринок: наявність роздрібних і оптових торгових підприємств, забезпеченість торговельними, складськими і допоміжними приміщеннями тощо.
			Ви можете поставити посилання на це слово:
			
матиме такий вигляд: дослідження ринку
						
матиме такий вигляд: Що таке дослідження ринку
					
	        матиме такий вигляд: дослідження ринку
матиме такий вигляд: Що таке дослідження ринку

