Економічний словник
дослідження мотиваційні
(англ. research of consumer demands) дослідження спонукальних причин, що лежать в основі поведінки споживача та встановлення зв’язків між вчинками і прихованими бажаннями, емоціями і намірами. Отримані результати використовуються для досягнення поставлених цілей маркетингу.
(англ. research of consumer demands) дослідження спонукальних причин, що лежать в основі поведінки споживача та встановлення зв’язків між вчинками і прихованими бажаннями, емоціями і намірами. Отримані результати використовуються для досягнення поставлених цілей маркетингу.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: дослідження мотиваційні
матиме такий вигляд: Що таке дослідження мотиваційні
матиме такий вигляд: дослідження мотиваційні
матиме такий вигляд: Що таке дослідження мотиваційні