Економічний словник
			
			
			
			дослідження мотиваційні
                        
(англ. research of consumer demands) дослідження спонукальних причин, що лежать в основі поведінки споживача та встановлення зв’язків між вчинками і прихованими бажаннями, емоціями і намірами. Отримані результати використовуються для досягнення поставлених цілей маркетингу.
			
		
				(англ. research of consumer demands) дослідження спонукальних причин, що лежать в основі поведінки споживача та встановлення зв’язків між вчинками і прихованими бажаннями, емоціями і намірами. Отримані результати використовуються для досягнення поставлених цілей маркетингу.
			Ви можете поставити посилання на це слово:
			
матиме такий вигляд: дослідження мотиваційні
						
матиме такий вигляд: Що таке дослідження мотиваційні
					
	        матиме такий вигляд: дослідження мотиваційні
матиме такий вигляд: Що таке дослідження мотиваційні

