Економічний словник
внутріфірмовий маркетинг чи внутрішній маркетинг
(англ. domestic marketing) це технологія встановлення погоджених взаємин між підрозділами й окремими фахівцями всередині фірми на основі принципів взаємодії покупця і продавця на ринку відповідно до концепції маркетингу.
(англ. domestic marketing) це технологія встановлення погоджених взаємин між підрозділами й окремими фахівцями всередині фірми на основі принципів взаємодії покупця і продавця на ринку відповідно до концепції маркетингу.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: внутріфірмовий маркетинг чи внутрішній маркетинг
матиме такий вигляд: Що таке внутріфірмовий маркетинг чи внутрішній маркетинг
матиме такий вигляд: внутріфірмовий маркетинг чи внутрішній маркетинг
матиме такий вигляд: Що таке внутріфірмовий маркетинг чи внутрішній маркетинг