Економічний словник
бізнес-план
 (англ. business-plan)   1. старанно підготовлений документ, що розкриває усі сторони будь-якого підприємницького заходу, який розпочинається. Починається б.(п. із резюме, в якому коротко викладаються основна ідея та перевага даного комерційного заходу, а також основні методи його здійснення. Розділи б.(п.: опис продукту (послуги), який буде запропонований; цілі та стратегія; оцінка ринків збуту; конкуренція; стратегія маркетингу; хто і як буде продавати продукт; план виробництва; організаційний план; юридичний план; фінансовий план; програма інвестування; охорона навколишнього середовища; оцінка ризику та страхування; навчальний бізнес-план.
   2. документ, в якому відбиті основні шляхи вирішення проблеми внаслідок ретельного аналізу її для обґрунтування вигідності запропонованого проекту, а також для залучення можливих контрагентів, потенційних фінансових партнерів і висококваліфікованих фахівців.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: бізнес-план


матиме такий вигляд: Що таке бізнес-план