Економічний словник
імідж організації
(англ. іmage of an organization) її образ, який складається у клієнтів, партнерів, громадськості.
Його основу створюють існуючий стиль внутрішніх та зовнішніх ділових та міжособових стосунків персоналу, офіційна атрибутика – назва, емблема, товарний знак.
(англ. іmage of an organization) її образ, який складається у клієнтів, партнерів, громадськості.
Його основу створюють існуючий стиль внутрішніх та зовнішніх ділових та міжособових стосунків персоналу, офіційна атрибутика – назва, емблема, товарний знак.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: імідж організації
матиме такий вигляд: Що таке імідж організації
матиме такий вигляд: імідж організації
матиме такий вигляд: Що таке імідж організації