Економічний словник
ємність ринку
(англ. mаrket size) 1. сукупний ринковий попит.
2. показник, що характеризує можливий щорічний (найчастіше) обсяг продажу певного товару. Є. р. залежить від економічної і політичної ситуації в країні, рівня доходів населення, величини витрат на споживання, ступеня освоєння ринку конкурентами, рівня цін тощо.
(англ. mаrket size) 1. сукупний ринковий попит.
2. показник, що характеризує можливий щорічний (найчастіше) обсяг продажу певного товару. Є. р. залежить від економічної і політичної ситуації в країні, рівня доходів населення, величини витрат на споживання, ступеня освоєння ринку конкурентами, рівня цін тощо.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: ємність ринку
матиме такий вигляд: Що таке ємність ринку
матиме такий вигляд: ємність ринку
матиме такий вигляд: Що таке ємність ринку